25 Ocak 2013 Cuma

ALTINBAŞ:ADAY ÇIKARSA ADAY OLMAYACAĞIM

GOP Yeniköy başkanı Gökmen Altınbaş'tan şok karar. Altınbaş bu gün yaptıgı açıklama ile Haziran ayında yapılacak kongrede aday cıkması halinde aday olmayacağını belirtti ve şöyle devam etti:
"Saygıdeğer Yeniköy halkı ve spor kamuoyu son bir haftadır yaşadığım üzücü olaylar sebebiyetle bu kararı aldım. Bilindiği üzere 2,5 yıldır yönetim kurulundaki arkadaşlarımızla bu görevi yürütüyoruz. İlk göreve geldiğim günde iki hedefim olduğunu söylemiştim birincisi takımı 2.amatör ligden 1.amatör lige cıkarmak amatör ligde yasamadıgı şampiyonlugu yaşamak ıkıncısı ise kulubümüze bir lokal kazandırmaktı. Allahın iziniyle ikisinide başardık. Takımımız ilk sezonunda birinci amatör kümede en zorlu gruplardan bırı olan 4 grupta 8. oldu ve ligde kaldı,gönül isterdiki daha büyük basarılara imza atalım ama ilk sezonda kümede kalmakta bir basarıdır.

Bu hedeflerimizi gerçekleştiriken bircok zorlukla bir cok engellerle karsılastık ama bizi en cok üzen en yakınımızdakılerın bizlere engel olmasıydı, biz birseyler yapmak isterken köyümüzden bazı kesimin ki bunların zamanında takımımızda forma gıymıs ınsanlar takımımızın yenimesi için beklediler onlarla mücadele ettik, bizler eleştiriye açığız eleştirin ama takımın basarısızlıgını beklemeyın, yıkıcı eleştiriler yapmayın ben ve yönetim kurulumu bu olaylar cok yıprattı. Birde son günlerde yasanan birtakım tatsız olaylar oldu ve bu olaylar beni cok üzdü.

Takımımız başarılıyken alkıslamayanlar gerçi alkıslamasınıda beklemıyoruz ama takımımız kötü giderken aç kurtlar gibi yenilmemizi bekliyorlar gercekten cok ayıp.bu kişilerin kimler oldugunu herkes cok iyi biliyor. Ben ve Yönetim kurulundaki arkadaşlarım zamanını harcıyorlar Yeniköysporun basarılı olması için Yeniköyspor başarılı olunca Gökmen, Fatih, Nurettin para kazanmıyor arkadaşlar bizler gerektiğinde cebimizden para harcıyoruz hesaplarımız gelir giderimiz cok açık bu güne kadar Yeniköyspor kulübüne zerre kadar katkısı olmayan insanların bu takımın basarısızlıgını beklemesi bizleri cok üzmektedir.

Kimse bize bu yaştan sonra futbolu ögretmesin Allahıma cok şükür kendi işimden ne kadar anlıyorsam futboldan da o kadar anlıyorum. Herkes önce bir kendine sonra yaptıklarına baksın.

Kısacası haziran ayında yapılacak olan kongrede aday cıktığı takdirde aday olmayacağım.

Tek istediğim birsey var kulübümüzün kaybetmesini bekleyen, bizi eleştiren ve bizi çekemeyen kişilere sesleniyorum evet hodri meydan kulüp size emanet bakalım neler yapıyorsunuz!!! Adamsanız görevi bizden devir alında görelim bakalım siz neler yapıyorsunuz. Merak etmeyın biz o zamanda Yeniköysporu destekleyeceğiz ve başarısı için elimizden geleni yapacagız hiç olmazsa yenilsin diye beklemeyeceğiz.

BİZ HERZAMAN YENİKÖYSPOR KULÜBÜNE HİZMET İÇİN HAZIRIZ."

Saygılarımla


Gökmen ALTINBAŞ

GOP.YENİKÖYSPOR KULÜP BAŞKANI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder