14 Ağustos 2014 Perşembe

TFF GRASSROOTS C KURSU İSTANBUL'DA BAŞLADI


TFF ve TÜFAD İstanbul tarafından düzenlenen TFF GRASSROOTS C KURSU İstanbul'da başladı.

Konuyla ilgili TÜFAD'ın sitesinden yapılan açıklama şöyle: 
TFF - TÜFAD İstanbul işbirliğinde gerçekleştirilen kurs, Zeytinburnu Merkezefendi Spor Tesislerinde sürmektedir.
Genç Antrenörlerimizi Türk Futboluna kazandıran , TFF Yönetim Kuruluna , TFF Futbol Direktörü Sn. Fatih TERİM ve çalışma arkadaşlarına , Eğitim Dairesi Müdürü Sn. Yücel Uyar ve çalışma arkadaşlarına, bizi tesislerinde misafir eden Zeytinburnu Bld. Başkanı Sn. Murat AYDIN'a, tesislerde emeği geçen herkese Yönetim Kurulumuz adına sonsuz teşekkürlerimzi sunarız.
Otuz Kursiyerin katıldığı , Teknik sorumluluğunu İstanbul TÜFAD Yönetim Kurulu Üyesi Sn. Metin ŞAYLANER'in , eğitmenliğini TFF Eğitim Dairesi Hocaları Sn. Ersan OGAN ve Sn.İsmet KAMAK'ın yaptığı kurs, mezun olacak olan Antrenörlerimize ve Ülkemiz Futboluna hayırlı olsun. 

KAYNAK: TÜFAD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder