14 Ağustos 2014 Perşembe

TUGAY: ÇOK ÇALIŞIP FORMAYI KAPACAĞIM


Yeşil-Beyazlılar'ın yeni transferi Tugay Turhan, Güneykent’te yapılan kampta açıklamalarda bulundu. 

Genç ve gelecek vadeden futbolcu Tugay Turhan, Kırşehirspor’da olduğu için mutlu olduğu, fakat en büyük mutluluğunun yeşil-beyazlı formayı giymek olduğunu söyledi
Kırşehirspor’a transfer olarak hayallerini gerçekleştirdiğini belirten Genç futbolcu Tugay Turhan, “Henüz yeni kurulan bir takım olmamıza rağmen takım içindeki arkadaşlık çok iyi. Ligin başlamasına kısa bir süre kala takım içinde rekabet olması lazım, rekabetin olmadığı yere rehavet çöker. Kendini antrenmanlarda daha iyi gösteren, hazırlık maçlarında iyi oynayacak futbolcunun kendisini ilk on birde bulacağına inanıyorum. Ben direkt forma giyebilmek için elimden geleni yapacağım” diye konuştu.
Genç yaşta bu kadar büyük bir kulübe geldiği için çok şanslı olduğu söyleyen genç futbolcu Turhan, “Lig başlayana kadara antrenmanlarda elimden gelenin en iyisini yapıp takımıma en iyisini vermek istiyorum. Geçtiğimiz sezon takımımız şampiyonluğu kıl payı kaçırdı. Bende 1. Amatör’de Duruspor forması giymeme rağmen bu kaçan şampiyonluğa çok üzülmüştüm. Kırşehirspor başkanıyla yönetimiyle ve taraftarıyla çok büyük bir camiadır. Bu şehir başarıyı hak ediyor. Takımdaki birçok arkadaşım bu yeşil-beyazlı forma için savaşacak. Bunların içinde savaşanların biride ben olacağım. Çok çalışarak, düzenli beslenerek elimden geleni yapıp formayı kapacağım'' dedi.



(Haber-Fotoğraflar: Salih HANÇER/Kırşehir Çiğdem Gazetesi)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder