8 Eylül 2014 Pazartesi

İFASPOR MUHTEŞEM BİR AÇILIŞLA MERHABA DEDİ


Bu sezon Bölgesel Amatör Ligi (B.A.L)’inde mücadele edecek olan İfa Spor 2014-2015 sezon açılışını görkemli bir törenle merhaba dedi. Dostluk mesajlarının verildiği Açılış törenine ‘Devriye’nin tribün şovları damgasını vurdu. Törende konuşan Türkiye Caferileri Lideri ve İfa Spor Onursal Başkanı Selahattin Özgündüz “Rakiplerimiz düşmanlarımız değil, varlık sebebimizdir” dedi. 
 
 
2014-2015 Sezonunda B.A.L’da mücadele edecek olan İfa Spor yeni sezon hazırlıklarının tamamlanmasının ardından görkemli bir açılış töreni düzenledi. 
 
Devriye taraftar grubunun damgasını vurduğu açılış törende dostluk mesajları verildi. 
Açılış töreni 1 dakikalık saygı duruşu ve ardından okunan istiklal marşı ile başladı.
Törene Türkiye Caferileri Lideri ve İfa Spor Onursal Başkanı Selahattin Özgündüz, İfa Spor Yönetim Kurulu Başkanı Özcan Atam, İstanbul Milletvekili ve CHP Yüksek Disiplin Kurulu Üyesi Ali Özgündüz, Dünya Caferi Alimler Birliği (CABİR) Başkanı Hasan Karabulut, CABİR Genel Sekreteri Hamit Turan, Caferi-Der Başkanı Sinan Kılıç, Caferi-Der Yönetim Kurulu Üyeleri, Zeynebiye Derneği Yönetim Kurulu Üyeleri, TFF İstanbul Şube Başkanı Yemen Ekşioğlu,  Küçükçekmece Belediye Başkan Yardımcısı Hamza Gönenç, Küçükçekmece Amatör Spor Kulüpleri Birliği Başkanı Seymen Gençtürk yanı sıra alimler, çok sayıda siyasi parti temsilcisi ve futbol sever katıldı.
 

ATAM GEÇMİŞ YÖNETİMLERE TEŞEKKÜR ETTİ
 
Törene katılan misafirlere bir selamlama konuşması yapan İfa Spor Yönetim Kurulu Başkanı Özcan Atam “Yönetimiz Kurulumuz adına hepinize hoş geldiniz diyorum, saygılarımızı sunuyorum. 2014-2015 futbol sezonu ülkemiz sporuna ve camiamıza hayırlı olsun. Kuruluşumuzdan bugüne kadar İfa Spor’a hizmet eden bizleri bu tesisi kazandıran bütün görev almış yönetici ve geçmiş başkanlara teşekkür ediyorum. Bize şampiyon bir takım bırakan eski Başkan Mehti Şeren kardeşime çok teşekkür ediyorum. Hiçbir zaman takımımızı yalnız bırakmayan rekorlara imza atan, spor kamuoyunda şan ve şöhreti ile tanınan gurumuz Devriye’ye teşekkür ediyorum. Gelecek sezounun herkes için hayırlı olmasını temenni ediyorum” diye konuştu. 
 
 
GÖNENÇ “İFA SPOR’A BAŞRILAR DİLİYORUM”
 
Atam’ın ardından Küçükçekmece Belediye Başkan Yardımcısı Hamza Gönenç’de kısa bir selamlama konuşması yaptı. 
Küçükçekmece Belediye Başkanı Temel Karadeniz’in yurtdışında olması hasebi ile katılamadığı bilgisini paylaşan Gönenç “Sizleri Başkanımızın selamlarını iletiyorum. Yeni Futbol sezonun İfa Spor’a hayırlar getirmesi temennisinde bulunuyorum. Başarılar diliyorum. Bu duygu ve düşüncelerle hepinizi selamlıyorum. İfa Spor’a teşekkürler ediyorum” ifadelerini kullandı.
 
ÖZGÜNDÜZ: “İFA SPOR’A VE TARAFTARINA ŞAMPİYONLUK YAKIŞIR”
 
Yeni sezonun İfa Spor için hayırlara vesile olmasını dileyen İstanbul Milletvekili ve CHP Yüksek Disiplin Kurulu Üyesi Ali Özgündüz, “İnşallah geçtiğimiz sezon olduğu gibi İfa Sporumuz bu defa artık ‘Amatörlük’ten kurtulup profesyonel lige adım atacak” şeklinde konuştu 
Özgündüz daha sonra Futbolcu ve taraftarlara dönerek ‘Sizler ne diyorsunuz’ diye sordu. Özgündüz’ün bu sonrası büyük bir alkış gürültüsü koptu. Özgündüz aldığı ‘evet’ cevabının ardından “Zeynebiye’ye bu yakışır. İfa’ya bu yakışır” dedi. 
 

ÖZGÜNDÜZ: “GEREKLİ ÖNLEMLER ALINMAZSA NEFSİ MÜDAFAA HAKKINI KULLANIRIZ”
 
Öte yandan Caferi Camilerine karşı gerçekleştirilen hain saldırıları da hatırlatan Özgündüz “Eğer emniyet güçleri gerekli tedbirleri almaz ise bu toplum nefsi müdafaa hakkını da kullanmasını bilir. Alırız o it kopuğu elini kolunu bağlayarak götürüp polisin önüne atarız. Bunu da herkes böyle bilsin” şeklinde konuştu.  
İstanbul Milletvekili ve CHP Yüksek Disiplin Kurulu Üyesi Ali Özgündüz’ün konuşmasının ardından Türkiye Caferileri Lideri ve İfa Spor Onursal Başkanı Selahattin Özgündüz de günün anlam ve önemine binaen bir konuşma gerçekleştirdi. 
 
LİDER ÖZGÜNDÜZ: “RAKİPLERİMİZ DÜŞMANLARIMIZ DEĞİL VARLIK SEBEBİMİZDİR”
 
Büyük bir coşku ve alkış tufanı içerisinde kürsüye gelen Türkiye Caferileri Lideri Özgündüz konuşmasına halkı selamlayarak başladı. 
 
Bizim amaçladığımız artık son basamak olan B.A.L’ı da aşmak” diyen Özgündüz “İfa Spor’un ve taraftarının hak ettiği profesyonel lige çıkmasıdır. Yönetimin, Hocaların ve futbolcuların alın teri ile inşallah bu mümkün olacaktır. Dileğimiz arzumuz bu. Planlarımız çalışmalarımız bu yönde” şeklinde konuştu. 
 

Özgündüz “Sezonun başlangıcı olması hasebi Devriye’deki ağabey grubu; Spor bir savaş değildir. Spor dünya da olsa olsa barış vesilesidir. Bizde bundan müstesna değiliz. Rakiplerimizi düşman gibi görmek yobazlığın ta kendisi olur. Herzaman dediğimiz gibi rakiplerimiz, Düşmanımız değil varlık sebebimizdir” dedi.
 
KAYNAK: İFSPOR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder