30 Mart 2018 Cuma

SPOR SANAT PANORAMA ÇOK YAKINDA YENİ KANALINDA


Amatör sporun sesini duyurabilmek adına yola çıkan Spor Sanat Panorama programı çok yakında yeni kanalında sizlerle birlikte olacak ...
Daha önce Gala TV ve Yurdum TV kanallarında yayınlanan programın yapımcı ve sunucuları Özgür Subaşı ve Şebnem Ceyhan yapmış oldukları görüşmeler sonucunda yeni bir televizyon kanalı ile anlaştıklarını açıkladılar...

Amatörden profesyonele tüm spor camialarının sesi olacak yepyeni içeriği ve süpriz konukları ile izleyicinin karşısına çıkacak olan Spor Sanat Panorama programı için tüm hazırlıklar son sürat yapılıyor...

Konuyla ilgili açıklama yapan Özgür Subaşı, " Yepyeni ve dopdolu içeriği ile değerli izleyicilerimizle buluşamak için sabırsızlanıyoruz. Onlardan gelen istekleri de dikkate alarak yeni kanalımızda çok güzel bir program yapacağız. Seyircilerden ricam bizi izlemeye devam etsinler." dedi...

1 yorum:

  1. Üzgünüm benim türk dili. Ben olana kadar.

    Ben başlamak istiyorum bahis oranları. Merak ediyorum ne düşündüklerini öğrenmek için deneyimli bir insan. Doğru tahmin maçlar? Bana dediler kullanabilirsiniz istatistikleri. Web sitesi türü https://skorexpress.com. Bunun üzerine farklı bir istatistik. Nasıl kullanılır? İstemi

    YanıtlaSil