27 Kasım 2012 Salı

FATİH ÜNAL'IN İST. SİVAS'LA YOLLARI AYRILDI


İstanbul Sivassporun başında önemli işlere imza atan teknik adam Fatih Ünal, futbolcularına ve kendisine verilen sözlerin tutulmaması üzerine görevinden istifa etti.

İstanbul Sivasspor'a gelirken belirli sözler verildiğini ve kendisinin de futbolcularına karşı bu sözlere kefil olduğunu söyleyen Fatih Ünal "Ancak verilen sözler 13 hafta geçmesine rağmen tutulmayınca futbolcular karşısında zor durumda kaldım. Çünkü futbolcularla birebir görüşen ve başkanın sözlerini ileten bendim. Onlar adına futbolcularıma söz veren bendim."dedi.
Bu takıma sezon başında 18 futbolcu getirdiğini söyleyen Ünal "Onlarda bana güvenerek bu takıma geldiler. Dolayısı ile onlara karşıda beni zor durumda bıraktılar" dedi

Geçen sezon ve bu sezondan kendisininde alacağı olmasına rağmen bunu hiç bir zaman sorun haline getirmediğinin altını çizen Fatih Ünal " Bende Sivaslıyım. Bu takıma katkım olsun diye gelmiştim. Aslında çok iyi bir takımımız var ancak inanın özellikle maddi açıdan çok zor şartlarda çalışıyoruz. Buna rağmen 2. ile aramızda sadece 2 puan var. Ama maçlara giderken kafamız rahat değildi. Takım malesef yönetim bazında çok yanlız bırakıldı. Herşeylerine koşmaya çalışsakta bizimde gücümüz belli. Bu şartlar altında daha fazla çalışmanın imkanı kalmadığını gördüğüm için istifa ettim" dedi.

Başarılı hoca bundan sonraki yaşantısı konusunda ise "Hayat devam ediyor. Bizde bir teknik adam olarak çalışmalarımıza devam edeceğiz. Teklif olduğu takdirde bir durum değerlendirmesi yaparak kararımızı vereceğiz" dedi.


1 yorum: