14 Kasım 2012 Çarşamba

HAKEM NİHAT DOĞAN'I SAHADAN ATTI


Sarıyer Büyükderespor`un sportif direktörlüğünü üstlenen Nihat Doğan, ilk yenilgisini aldı
Takımın başına geçtiği ilk hafta itibarıyla sırasıyla rakipleriyle 1-1, 3-3 ve 4-1 galip gelerek Amatör Klüp maçlarına bir hareketlilik getiren Doğan, ilk yenilgisini dün farklı bir mağlubiyetle aldı..
Takımı rakibine 8-5 mağlup olurken, Nihat Doğan, 10. dakikada hakeme itirazları nedeniyle saha dışına çıkarıldı.
Nihat Doğan maç sonrası 3 tane ofsayttan gol yediklerini ve hakemin yüzde yüz bir penaltılarını vermediğini iddia etti.
 Nihat Doğan, olay sonrası şunları anlattı:
"Benim tüpçüden federasyon başkanı oluyorsa, türkücüden neden teknik direktör olmasın sözlerimden sonra hakemler bana tavır aldı. Ben orada kötü bir şey söylemedim Yıldırım Demirören`i de severim. Sadece mesleki örnek verdim. Birileri `kraldan çok kralcılık` yapıyor. Türkiye Futbol Federasyonu`ndan bazı kişiler beni bitirmek için harekete geçti. İki haftadır hakemler bizi resmen doğradı. 3 tane ofsayt pozisyonundan gol yedik ve yüzde yüz bir penaltımız verilmedi. "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder