13 Mart 2013 Çarşamba

SULTANGAZİ'NDE NEVZAT YILMAZ İSTİFA ETTİ

12 yıldır Sultangazispor Kulübü başkanlığı görevini yürüten Nevzat Yılmaz kulüp başkanlığından istifa etti.
Yaptığı basın açıklamasıyla kulüp başkanlığından istifa ettiğini açıklayan Nevzat Yılmaz, basın toplantısını kulüp binası yerine bir inşaat firmasında yaptı.
Kulüp binasının anahtarlarının kaybolduğundan dolayı inşaat firması bürosunda açıklamayı uygun gördüğünü söyleyen Yılmaz şunları kaydetti "12 yıldır sürdürdüğüm Kulüp Başkanlığını sağlık sebepleri nedeniyle bırakıyorum. Her zaman takımımızın yanındayım. Umuyorum ki bu kan değişikliği takımımıza şampiyonluğu getirecektir. Çok sevdiğim Sultangazispor Kulübü başkanlığı görevini bırakıyorum.

Ciddi anlamda sağlık problemlerim var. Rahatsızlığım strese el veren bir rahatsızlık değil. Arkadaşlarıma da kararımı akşam açıklayacağım. Benim koltuk sevdam yok. Bu kararım kesindir. Herkesi kulübe katkı sağlamaya davet ediyorum. Sultangazispor rant yeri değildir.

Kulübün anahtarları kaybolmuş bundan dolayı burayı tercih ettim"


Bu arada Sultangazispor Kulübü Başkanı Nevzat Yılmaz ile birlikte Tazebey Haydar'da kulüp yöneticiliğinden ve başkan danışmalığından istifa etti.

Kaynak: sultangaziajans.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder