11 Nisan 2013 Perşembe

GÜZELHİSAR DAYANIŞMA GECESİ DÜZENLEDİ

Amatör 2.Küme ekiplerinden Güzelhisarspor kulübünün dayanışma gecesi muhteşem geçti. Neşeli ve renkli bir ortamda geçen gecede davetliler hoşça vakit geçirerek gönüllerince eğlendi.
Gecede bir konuşma yapan yönetim kurulu üyesi Emin Fuat Özcan geceye katılan herkese teşekkür etti. Özcan yaptığı konuşmada “Bu gecede bizi yalnız bırakmayan 'güzel' dostlarımıza teşekkür ediyorum. Kulübümüz bu sezon özlediği 1.Amatör lige çıkacağına inancımız tamdır. Bu hasretimize bu sezon son vereceğiz.Yönetim, futbolcu ve taraftarlar olarak kenetlenmiş durumdayız. Uzun bir aradan sonra mutlu sona ulaşacağız.” diye konuştu.


Fatih Vatanspor Kulüp Başkanı Mehmet Suat Özcan tarafından da Güzelhisarspor yönetim kurulu üyesi Yücel Durukan'a da plaket takdim edildi.

KAYNAK: İSTANBULAMATÖR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder