16 Nisan 2013 Salı

YEMEN EKŞİOĞLUNDAN ÇARPICI AÇIKLAMALAR


 İşte Ekşioğlu'nun açıklamaları:
Tükürdüğümüzü yalayacak tip mi var. Federasyon yöneticisi olarak söylemedim, Yemen Ekşioğlu olarak söyledim. 1980 senesinde Beşiktaş'ta yöneticilik yapmışım, kimsenin görmediğini gördüm. Sevmiyorum, kıskanıyorum belki. Drogba'yı Sneijder'ı alıyorlar, insan gıpta ediyor sevmiyorum.

-Neden sevmiyorum, Ergun Gürsoy'a sorsunlar-

Neden sevmiyorum; Ergun Gürsoy'la görüşsünler geçmişi bir anlatsın. Sevmek zorunda değilim ki. Sevmiyorum, mecbur muyum sevmeye? Profesyonel yapısını sevmiyorum, hiç sevmedim, sevmeyeceğim, sevmiyorum da.

3 Temmuz'dan öncesinde neler oldu? 1980'lerden bu tarafa kadar. Ergun abiye sorsunlar.
Fenerbahçe'yi severim Trabzonspor'u severim.

-Aziz Yıldırım'ı affeden Tahkim Kurulu'nu içime sindiremiyorum-

Tahkim Kurulu'nun Aziz Yıldırım'ı affedip ceza vermeyip Sekip Mosturoğlu, İlhan Ekşioğlu, Tayfur Havutçu, Serdar Adalı, Ahmet Ateş'e ceza veren Tahkim Kurulu'nu içine sindiremiyorum.

-Arena babanın stadı mı?-

Beşiktaş stada gelmesin.. Babanın stadı mı? Dua etsinler Mustafa Sarıgül gibi adama. 20 sene önce Beşiktaş'a teklif edildi stadın arazisi, ayrılmak istemedi yerinden. Galatasaray'ı sevmek zorunda değilim. Sportif olarak sevmiyorum kimse sevdiremez.

-Fatih Terim'i çok severim ama...-

Fatih Terimi çok severim. B kardeşim, arkadaşım. Aslan gibi, kimse laf söyleyemez. Son hal ve hareketlerinden bir kardeşi olarak hoşlanmadım, tasvip etmedim ama her yiğidin kendine göre bir yoğurt yiyişi var.


-Aziz Yıldırım'a kızıyorum-

İlhan Ekşioğlu benim yeğenim. Aziz Yıldırıma son derece kızıyorum. Yaptınsa yaptım diyeceksin, arkadaşlarını satmayacaksın.

3 Temmuz'dan sonra kimse bu işlere kalkışamaz. Sahaya yansımadı ben de biliyorum ama teşebbüs de var.

-Futbolda son 25 sene kirlenmiştir-

Futbolda son 25 senenin kirlendiğini de savunan Yemen Ekşioğlu, Türk futbolunun temizlenmesi için kendisinin de arasında olduğu 50 yaş üzeri; yönetici ve futbol yorumcularının futboldan el çekmesi gerektiğini savundu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder