2 Ağustos 2012 Perşembe

ALİBEYKÖYSPOR GENÇ YETENEĞİ KADROSUNA KATTI


Alibeyköyspor geçen sezon Araphanspor U-19 takımında oynayan kanat ve forvet oynayan Rıdvan Ekici'yi kadrosuna dahil etti.
Geçtiğimiz yıl Araphanspor forması ile tam 5 maçta hat trick yapma başarısı gösteren 1995 doğumlu genç yetenek Rıdvan Ekici'yi birçok takım kadrosuna dahil etmek istedi. Buna rağmen kendisi Araphan'lı ve dolayısıyla Alibeyköy'ün çocuğu olduğu için Alibeyköyspor forması giymek istediğini belirtti.

Alibeyköyspor forması giyeceği için çok heyecanlı olduğunu söyleyen genç yetenek Araphanspor kulübü başkanı Fatih Turan'a da transferindeki yardımlarından dolayı teşekkür etti. Ayrıca üzerinde emeği çok olan Dedesine de destekleri için teşekkür etti.

Rıdvan Ekici sözlerini "Alibeyköysporun ne kadar büyük bir camia olduğunu biliyorum. Elimden gelenden fazlasını yapmaya çalışıp hem Alibeyköyspor hem de benim başarım için mücadele edeceğim, Alibeyköyspor’da sembol bir isim olmak istiyorum" diyerek sonlandırdı.


Teknik Direktörümüz Süleyman Yaşar İçli de yaptığı açıklamada "Rıdvan Ekici çok yetenekli bir evladımız. İyi bir kumaşı olduğunu düşünüyorum. Zaten onun için takıma alınmasını istedim. Bundan sonra işi çok daha zor olacak. Çünkü Alibeyköyspor mazisi olan çok büyük bir kulüp. Artık daha fazla çalışıp ileride çok daha iyi olmak için gayret göstermeli. Transferi hayırlı olsun" dedi.

KAYNAK: ALİBEYKÖYSPOR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder