13 Ağustos 2012 Pazartesi

FERİKÖYSPOR İFTAR YEMEĞİ VERDİ


Geçtiğimiz yıl Bölgesel Amatör Ligden, Süper Amatör Lige düşen, Teknik Direktörlüğe eski futbolcusu ve Antrenörü Ergun Gelen’i getirdikten sonra önemli dış transferler yapan kırmızı-beyazlıların Yönetim Kurulu, kendi tesislerinde bir iftar yemeği tertipledi. 

Feriköyspor Spor Kulübü Yönetim Kurulu, kendi tesislerinde bir iftar yemeği tertipledi. Yemeğe, Feriköyspor Başkan Yardımcıları Gürsel Yılmaz ve Vural Bektaş’ın yanı sıra, Yönetim Kurulu Üyeleri, Kulübün eski sporcuları, Teknik Direktör Ergun Gelen, A takım ve minik takım futbolcuları ile taraftarlar katıldı. 

Feriköyspor’un yemekte bir de önemli bir konuğu vardı. İstanbul Milletvekili Sayın Aykut Erdoğdu, Feriköyspor Spor Kulübündeki iftar programına beraberinde CHP Şişli İlçe Başkanı Veli Çelik ve Yönetim Kurulu Üyeleri ile birlikte katıldı.

Yemekte futbolcularla tanışan ve bir konuşma yapan İstanbul Milletvekili Sayın Aykut Erdoğdu, "Feriköyspor Kulübüne yeni sezonda başarılar diliyorum. Gençlerin kötü alışkanlıklardan kurtulması ve sağlıklı bireyler olarak yaşamlarını sürdürmeleri için spor şart. Feriköyspor’un hak ettiği yerin Profesyonel Ligler olduğunu düşünüyorum. En iyi şekilde çalışarak bu takımı hak ettiği yere getireceğinize inanıyorum.” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder