12 Eylül 2013 Perşembe

TOPÇULARSPOR 5 TRANSFERLE İMZA ŞOV YAPTI

Topçularspor transferin kapanmasına ve liglerin başlamasına kısa bir süre kala Teknik Sorumlu Sinan Balılar'ın isteği doğrultusunda kadrosunu 5 yeni transfer ile güçlendirdi.

Teknik Sorumlu Sinan Balılar'ın isteği Yönetim Kurulumuzun girişimleri sonucunda Özalibeyköyspor'dan Sercan Sümer, Pazariçi Köprülü Spor'dan Cüneyt Kahya, Nişantaşıspor'dan Mehmet Süslü, Atışalanıspor'dan Okan Koca ve daha önce Eyüpspor'un alt yapısında oynamış olan kaleci Ali Yoldaş ile anlaşmaya varıldı.
11.09.2013 tarihinde kulüp binasında düzenlenen toplu imza törenine katılan yeni transferlerimize Futbol Şube Sorumlumuz Erdal Kazar nezninde imzalar attırıldı. Transferlerin Topçularspor camiamıza hayırlı olmasını dileyen Kazar '' Aslında yeni transferlerimiz ile anlaşmalar yapılarak kadromuza katılan oyunculardı. Hocamız nezninde bir süredir çalışmalarına devam ediyorlardı. Tüm futbolcularımızı olduğu gibi yeni transferlerimizide camiamıza ve amatör futbol kamuoyuna tanıtmak için toplu bir imza töreni gerçekleştirmek istedik. Bu vesile ile hem futbolcu arkadaşlarımıza hemde camiamıza hayırlı olmasını diliyorum ve onlardan şampiyonluk istiyorum'' diyerek sözlerini tamamladı.
Gerçekleşen imza töreninden sonra söz alan yeni transferlerimizden Sercan Sümer ''Öncelikle Topçular Spor Kulübüne transfer olduğum için mutlu olduğumu dile getirmek isterim. Takım içerisindeki arkadaşlık seviyesi çabuk adapte olmamı ve kaynaşmamı sağladı. Bu arkadaşlık ortamı ile hedefi olan değil hedefleri olan bir takıma geldiğim için sevinçliyim. Şampiyonluk parolası ile başlayıp, sezonu kupa ile bitireceğimize inanıyorum. Buraya gelmemde katkıları olan Başkanıma, Yönetim Kurulumuza ve Teknik Heyetimize bana inandıkları için teşekkür ediyorum'' diyerek sözlerini tamamladı.
Ardından söz alan Okan Koca '' Özellikle beni Topçularspor'da görmek isteyen Kulüp Başkanımız Fatih abime, Genel Kaptanımız Servet abime ve Sinan hocama buradan teşekkürlerimi sunuyorum.Burada bu ailenin içinde olmaktan dolayı çok mutluyum. Takımımızda arkadaşlık ortamı gerçekten çok iyi. Kardeşlerim olsun abilerim olsun takımda birbirinden yetenekli oyuncularımız var. Bu sene Topçularspor ailesi ile birlikte şampiyonluk yaşamak istiyorum. İnşallah kazasız belasız bir sezon geçirerek sezon sonunda gülen taraf biz oluruz'' diyerek sözlerini tamamladı
Yine yeni transferlerimizden daha önce 3. Ligde Bulancakspor'da profesyonel olma başarısı göstermiş Mehmet Süslü ise '' Yeni kurulan bu ekibin bir parçası olup elimden geldiğince katkı vermek istiyorum. Transferimin gerçekleşmesinde emeği geçen Yönetim Kurulumuza ve Teknik Sorumlumuz Sinan Balılar'a teşekkür ediyorum'' diyerek sözlerini tamamladı.
Ardından Teknik Sorumlumuz Sinan Balılar ile birlikte Pazariçi Köprülü Spor'da şampiyonluk yaşayan Cüneyt Kahya ise '' Geçen yıl Sinan Hocam ile birlikte yaşadığımız şampiyonluğu buradada yaşamak istiyorum. Kulüpteki kurumsal ortam ve kadro kalitemiz beni oldukça şaşırttı. Topçular Spor Kulübü bulunduğu ligden daha iyi yerleri hak ediyor. Daha iyi yerlere taşımak için elimden geldiği kadar katkı sağlamaya çalışacağım. Transferimin gerçekleşmesinde emeği geçen Yönetim Kurulumuz ve Hocama teşekkür ediyorum'' diyerek sözlerini tamamladı.
Son olarak kaleci Ali Yoldaş ise '' Çok iyi bir takıma sahibiz. Ciddi bir rekabet ortamı var. Bu kadronun içinde bulunmak bile çok önemli. Burada olduğum için çok mutluyum'' diyerek sözlerini tamamladı.

KAYNAK: TOPÇULARSPOR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder