22 Ocak 2020 Çarşamba

GÜNGÖREN KULÜBLER BİRLİĞİNDE OLAĞAN ÜSTÜ KONGRE KARARI


GÜNGÖREN KULÜBLER BİRLİĞİ OLAĞAN ÜSTÜ KONGRE KARARI


30.12.2019 Pazartesi Günü Akşam Saat 19-00 da Yapılan Güngören Kulübler Birliği Toplantısında Yönetim Kurulu Üyeleri ve Kulübler Birliğine Üye Olan 12 Spor Kulübü Yetkilileriyle Beraber Toplantıda Hazır Bulundu Yönetim Kurulu Başkanı Atilla Kırali Toplantıya Karar Defteri Olmadan Başladı Ve Toplantıyı Karar Deftersiz Açarak Ayrı Bi Suç İşledi 12 Takımdan 7 Tanesinin Ortak Kararıyla Olağan Üstü Genel Kurul Kararı Alınmasını Yönetim Kuruluna Üye Olan 3 Yönetici İmzası ve Karar Defteri Kararıyla Beraber Yönetim Kurulu Başkanı Atilla Kirali'ye Teslim Edildi Güngörende Bulunan 12 Takım da Başkan Ya da Yönetici Dahi Olmayan Seçim Zamanı Göstermelik Güneştepe Sporda Yönetici Olarak Gösterilerek Başkan olan Güngören de Bulunan 12 Takımdan 7 Tanesinin Toplantıda İmzalı Verdigi ve Olağan Üstü Genel Kurul Talabine Aradan 23 Gün Geçmesine Rağmen Hala Yönetim Kurulu Karar Defterinden Kararını Almayan ve Olağan Üstü Genel Kurul Kararını Tarihini Yönetim Kuruluna ve Üyelerine Bildirmeyen Yönetim Kurulu Başkanı Tüzüğün Maddesinde Belirtilen 5/1 Çoğunluk dan Fazlası Olmasına Rağmen Hala Bi Karar Alınmadı ve Dernekler Kanununa Dernekler Kanununa Muhalefetten Dolayı Noterden Tasdikli ve 7 KULÜBÜN İmzasıyla Beraber İhtarname Gönderme Kararını Aldık Mevcut Başkan İhtarname Gönderdigimiz 30 Gün İçinde Olagan Üstü Kararı Almaz Ve Yönetim Kurulu Üyelerine Bildirmez İse 30.12.2019 Tarihinde Yaptıgımız Toplantıda Güngören Kulübler Birliğine Üye Olan 12 Takımdan 7 Tanesi Olarak Ortak Kararla Dernekler Kanununa Muhalefetten Dolayı Güngören Kulübler Birligi Başkanı Atilla Kırali'yi Bakırköy 5. Sulh Hukuk Mahkemesine Kayyum Ataması İçin Dava Açıcagımızı Güngören Amatör Spor Kulübleri Destekleme Dernegine Üye 7 Tane Spor Kulübü Camiasının Tutanaklarla Beraber Mahkemeye Baş Vuracagımızı Tüm Kamoyuyla Paylaşıyoruz.

Güngören Amatör Spor Kulübleri Destekleme Dernegine Üye 7 Tane Spor Kulübü Camiası

1 - GÜNGÖREN SPOR

2 - ALTINOVA SPOR

3 - GÜNEŞTEPE SPOR

4 - ŞEHZADEBAŞI SPOR

5 - HAZNEDAR SPOR

6 - TOZKOPARAN SPOR

7 - İSTANBUL GENÇLERGÜCÜ SPOR


Güngörende Bulunan 7 Tane Spor Kulübünün Ortak Açıklaması Şöyle Yönetim Kurulu Başkanını İstemeyen Ve Güngören Kulübler Birligi Başkanlığında Yeni Bi İsmin Olmasını KAN Degişiminin Güngörene Fayda Getireceğine İnanan 7 Tane Kulüb ATAMAYLA Değil Koltuk Sevdasından Yana Olmayan Adaletli Bi Şekilde Oy Birliğiyle Kulübler Birliği Başkanını Seçmek İstiyo dedi.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder