20 Mayıs 2012 Pazar

Çeliktepe Ümitspor’da kulüp başkanlığına Adem Mat getirildi.



Amatör 2.Küme 12.Grup ekiplerinden Çeliktepe Ümitspor’da dün yapılan genel kurul sonrasında kulüp başkanlığına Adem Mat getirildi.


Son olarak İstanbul Futbol İl Başkanlığında Başkan Vekilliği yapan Mat’ın camiadan gelen sese kulak vererek aday olduğu ve seçildiği bildirildi. Genel kurul sonrası ilk açıklamalarını sitemize yapan Mat şöyle dedi “Çeliktepe Ümitspor kulübünün 12 senelik üyesiyim. Camianın önde gelenleri bana teklif yaptı. Kendilerinden zaman isteyerek büyüklerime danıştım. Üyesi olduğum kulübün bir omuza ihtiyacı vardır  düşüncesiyle en azından birlik beraberlik devam  ettirirsek bu da büyük bir başarı diyerek kabul ettim. . Kurumsal bir yapı kurmayı planlıyorum. O yüzden büyük futbol ailesinden herkesten destek istiyorum.” dedi.
Haber: YÜKSEL CIRT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder