6 Temmuz 2012 Cuma

AMATÖR LİGLERDE ŞAMPİYONLAR KUPALARINA KAVUŞTU


İstanbul Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu'nun, 2011-2012 Futbol Sezonu'nda gruplarında şampiyon olan Kulüplere düzenlediği Kupa Dağıtım Töreni Orhan Saka Amatörler Evi'nde muhteşem bir organizasyonla yapıldı.
GÖRÜNTÜLER İÇİN HABERİN DEVAMINI TIKLAYIN





TFF Yönetim Kurulu Üyesi, TFF Amatör İşler Kurulu Başkanı ve İASKF Genel Başkanı Ali Düşmez, TFF Yönetim Kurulu Üyesi, Milli Takımlar Komitesi Üyesi ve TFF İstanbul İl Başkanı Yemen Ekşioğlu, TFF eski Başkan Vekili ve Beşiktaş Spor Kulübü eski Yönetim Kurulu ayrıca İstanbul Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu Kurucu Üyesi Orhan Saka, İstanbul Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu Genel Sekreteri Ali M. Tanrıyaşükür ve İstanbul Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu Yönetim Kurulu Üyelerinin'de katılımı ile Orhan Saka Amatörler Evi'nde yapılan kokteylin ardından şampiyonların kupaları sahiplerine teslim edildi.
Yaklaşık olarak 300’ün üzerinde kupa, İASKF tarafından, Amatörler Evi’nin üst katında bulunan salonda Kulüp Yönetici ve Başkanlarına takdim edildi.
Düzenlenen törende, 2011-2012 Futbol Sezonunda 1. Amatör Lig Grup Birincilerine, U19 Ligi Grup Birincilerine, U17 Ligi Grup Birincilerine, U16 Ligi Grup Birincilerine, U15, U14, U13 ve 2. Amatör Lig Grup Birincilerine ve U19/2 Ligi Grup Birincilerine ödülleri takdim edildi.
Şampiyon olan tüm takımlarımızı kutlar, gelecek 2012-2013 futbol sezonunda tüm takımlarımıza başarılar dileriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder