15 Ağustos 2012 Çarşamba

BERKAY ONARICI İNEGÖLSPORDA


İnegölspor geçen sezon Siirtspor'da forma giyen forvet oyuncusu Berkay Onarıcı ile anlaştı.
Transferlere kaldığı yerden devam ettiğini ifade eden Korkmaz, ''Onarıcı ile 2 yıllık sözleşme imzaladık. Berkay 1987 doğumlu ve Eskişehirli. Geçen yıl Siirtspor'da forma giydi. Santrfor mevkisinde oynuyor. Kendisine başarılar diliyorum. Allah kendisine kazasız, belasız, sakatsız bir sezon geçirmesini nasip etsin. Kendisi içinde bizim içinde hayırlı bir transfer olacağına inanıyorum'' dedi. 

 Berkay Onarıcı ise İnegöl camiasını çocukluğundan beri yakından takip ettiğini belirterek, şunları kaydetti: 
 ''Öncelikle başkanıma ve yöneticilere teşekkür ediyorum. Bir Eskişehirli olarak İnegöl camiasını çocukluğumdan beri yakından takip ediyorum. Her zaman İnegöl'ü istemişimdir. Eskişehir'e de yakın bir yer. Sürekli takip ettiğim ve sürekli karşılıklı oynadığım bir yer. Şu anda bana İnegölspor'da oynamak nasip oldu. Buraya geldiğim için ve burada olduğum için çok mutluyum. İnşallah iki taraf için de hayırlı, uğurlu olur. Sezon sonuna da hep beraber mutlu ulaşırız.'' dedi.

KAYNAK: İNEGÖL BORDO BEYAZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder