21 Ocak 2013 Pazartesi

MALTEPE TAKIMLARI HAZIRLIK MAÇI YAPACAK


İstanbul 2. Amatör kümede Maltepe ilçesini temsil etmek için mücadele edecek olan İstanbul Harb-İşspor ve yeni kurulan 1453 Maltepe Gençlikspor  23 Ocak çarşamba akşam saat 22:00'da Maltepe Belediyesi İdealtepe Spor Tesislerinde hazırlık maçı yapacaklar. 
Harb-İşspor antrenörü Murat YUMŞAK "Yeni bir takımız, 1453 Maltepe Gençlikspor Kulübü ile yapacağımız hazırlık maçı 3.cü olacak. Daha eksiklerimiz var ve yapacağımız bu hazırlık maçı bize yeni oluşturduğumuz 23 kişilik kadromuzu deneme fırsatı verecek . Galip gelme gibi bir hedefimiz yok. 1453 Maltepe Gençlikspor Kulübü antrenörü Ali Haydar TAYÜK hocam eskiden beri tanıyorum, çok iyi bir insandır ayrıca 1453 Maltepe Gençlikspor Kulübü yeni olsada oyuncuları eskidir,  Ben çok  iyi bir mücadele olacak bizde eksiklerimiz göreceğiz" dedi

Yusuf ATALAY MALTEPE H.H.A

1 yorum:

  1. öncelikle kulüp başkanlarımıza selamlarımızla bir kaleci var bölgesel futbol ligi süper amatör futbol liglerinden gelecek teklifleri degerlendirecegiz ilgilenirseniz 29 yaşında boy 1.90 amatör lisansı var malüm bazı futbol kulüplerimizde maddi imkansızlıklar var bu yüzden transfer parası almayacagız sadece aylıgına uygun gördügümüz kulüblerimizle anlaşırız bizler transfer parası istemedigimiz içinde yeteneksiz kaleci oldugumuz anlamına gelmesin tel 05467881434 tunç bey direk anlaşırsa gönderelim kaleciyi not.bazen yetenekli kaleci olmak işe yaramıyormuş ben bunu anladım bizde kumaş var dokuyan yok kaleci arkadaşımız atletik çevik kalede görünmesi yeter kulüplerimize faydalı olur açık konuşmak gerekirse şans verildigi zaman bu kaleciyi isteyen kulüplerde olur kulüplerinize güzel transfer parası kazandıracagına ileriki yıllarda inanıyorum deneyin görün hürmetler alan kuluplerimiz bu arkadaşı kazanır diyorum

    YanıtlaSil