14 Ağustos 2014 Perşembe

ÇENGELKÖY HOCASI OSMAN YILDIRIM'DAN AÇIKLAMALAR


Çengelköyspor’un teknik sorumlusu Osman Yıldırım ile Ağustos kampı öncesi yapılan röportajı haberin devamında okuyabilirsiniz

Osman Yıldırım “Futbola Sarıyer altyapıda başladım,burada A takıma yükseldim 8 yıl 1.ligde profesyonel olarak oynadım. İki sefer A milli takım kadrosunda yer aldım. Antrenörlüğe Sarıyer altyapı da başladım A takımda da çalıştım. Darıca ve Yeniköy de çalıştıktan sonra  Çengelköy spora geldim.

Kulübün beklentisine cevap verebilmek öncelikli hedefimizdir. Başkanın hedefi ilk yılda 3.Lige çıkmaktır bunu başarmak için çalışacağız. Yaklaşık bir aydır antremanlara başladık, lig maçları eylül ayında başlayacak rakiplerimizi ayırt etmeden hepsini ciddiye alacağız. Grubumuzda 24 maç yapacağız hepsi de final havasında olacak.

Biraz da BAL ligi hakkında bilgi vereyim 13 takımlı 11 adet grup var. Her bir grubun birincisi 3.lige çıkacak. Çok çetin mücadeleler olacak, bu çetin mücadeleye en ciddi şekilde hazırlanıyoruz. İnşallah hedefimizi gerçekleştireceğiz. Bal grubunda 4 adet İstanbul takımı bulunuyor bunların üst sıralarda yer bulan ikisi seneye BAL ligine devam edecek diğer alt sırada kalan ikisi play out yani düşme için maç yapacak ve düşen belirlenecek." dedi.

Bu yıl BAL ligi grubumuz şöyle oluştu ;

1*Çengelköyspor
2*Arnavutköy
3*Büyükçekmece
4*Erok spor
5*Babaeski
6*Tekirdağ
7*Edirne
8*Kozlu (Zonguldak)
9*Ereğli (Zonguldak)
10*Anafartalar
11*Çerkezköy Velimeşe
12*Kocaelispor
13*Kocaeli Çınarlıspor

KAYNAK: ÇENGELKÖY GAZETESİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder