19 Aralık 2012 Çarşamba

HARB-İŞ HOCASI MURAT YUMŞAK İLE RÖPORTAJ

İstanbul 2. Amatör Ligde mücadele eden Harb-İşspor teknikdirektörü Murat Yumşak ile röportaj yaptık
S. Murat Yumşak kimdir bize kendinizi tanıtırmısınız?
C. 1982 Adana doğumluyum 24 yıldır istanbulda ikamet etmekteyim ticaretle uğraşmşaktayım.

S. Futbol hayatına nerede ve nezaman başladınız?
C. Futbol hayatıma 12 yaşımda Maltepesporda başladım. Maltepesporda genç takıma kadar ilerledim daha sonra bazı sıkıntılardan dolayı bırakmak zorunda kaldım, ve daha sonra askere gittim. Askerden sonra İstanbul harb-iş spor kulübünde 4 yıl futbol oynadım.

S. Bir çok kulüpte top koşturdunuz ve bir çok başarılarınız var şimdi ise bu başarıların meyvesini antrenörlük yaparak alıyorsunuz sizce antrenörlükmü yoksa futbolcu olmakmı daha zor?
C. Güzel bir soru bu soruya gerçekten yanıt vermek çok zor futbolcuyken yapamadıklarımızı şimdi başkasına yaptırmaya çalışıyoruz. Tatbiki futbolculuğunda antrenörlüğünde kolay olmadığını biliyoruz. Futbolculuk dönemlerimizde antrenörümüzün bize göstermiş olduğu direktifleri sahada tam olarak uygulayamayabiliyorduk ve şimdi antrenörlük yapmaya başladıktan sonra futbolculuk dönemimizdeki eski hocalarımızı daha iyi anlıyorum. Herşeye rağmen kendime güvenim sonsuz ve hedefim daha ileriye gitmek.

S. Örnek aldığınız teknik direktör varmı?
C. Örnek aldığım eski Beşiktaş antrenörü Mircea Lucescu.

S. Murat YUMŞAK olarak İstanbul Harb-İşpor kulübündeki hedefiniz nelerdir?
C. Öncelikli olan ilk hedefimiz Türk futboluna genç yıldızlar kazandırabilmek ikinci hedefimiz sadece sahada değil belirli eğitim ve seminerler vererek kulübümüzün futbol kalitesinin seviyesini yükseltmektir. Sonraki hedefimiz takımımızı bir üst lig'e taşımaktır.

S. Günümüzdeki Türk futbolu hakkındaki görüşleriniz nelerdir?
C. Türk futbolu çok hızlı bir şekilde düşüşe başlamıştır bunların baş sebeplerini şöyle sıralayabilirim
a) Amatör kulüplere değer verilmemesi
b) Profesyonel kulüplerin alt yapılarına yeterli değer verilmemesi
c) Futbolda yer alan şikeler
d) Yabancı futbolculara verilen değerin Türk futbolculara verilen değerden daha fazla olması
e)Amatör antrenörlere daha fazla değer verilmesi bu konuda çok önemlidir
Antrenörlerinde Türk sporuna katkıda bulunması önemli hususlardandır.

S. Son olarak neler söylemek istersiniz?
C. Yeni sezonda tüm kulüplerimize, antrenörlerimize ve tüm sporculara başarılar diliyorum umarım tüm müsabakalarımız centilmence geçer. Türk futboluna yeni yıldızlar kazandırırız.

KAYNAK: SPORTİF HABERLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder